NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

  • JE MOŽNÉ PLATIT NA DOBÍRKU?

Ano.

 

  • ZBOŽÍ MI JEŠTĚ NEPŘIŠLO

Zboží je doručováno v inzerované orientační lhůtě u skladů v ČR 2 - 5 dní a u zahraničních skladů 10 - 45 dní od odeslání objednávky. Vyčkejte proto prosím na doručení. Tato dodací lhůta se může prodloužit vlivem svátků, prázdnin, Vánoc nebo vlivem poštovních služeb. Prodloužení dodací lhůty není v žádném případě porušením dodacích podmínek. Berte proto lhůtu 10 - 45 dní jako orientační, nikoliv závaznou. Pokud není zákazníkovi zboží doručeno chybou prodejce (neodesláním) nebo chybou doručovacích služeb ve lhůtě 90 dní od odeslání, má nárok zákazník na vrácení plné ceny za nedodané zboží.

 

  • PROČ MI PŘIŠLA JEN ČÁST OBJEDNÁVKY?

Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, můžou být jednotlivé položky dodány samostatně. Vyčkejte tedy na doručení všech zásilek, které mohou být doručeny každá samostatně a v jiný termín.

 

  • ZAPLATIL/A JSEM OBJEDNÁVKU BANKOVNÍM PŘEVODEM A NA EMAIL JSEM OBDRŽEL URGENCI PLATBY?

Pokud platíte objednávku bankovním převodem tak čas zpracování a připsání platby k objednávce je 2 - 3 pracovní dny. O přijetí platby Vás budeme informovat.