Akce Efekt lupa
  • 1 z 8
 

Diagnostika BMW INPA K+DCAN s přepínačem

48 hodnocení
 
Diagnostika všech řídicích jednotek ve vozidlech BMW s komunikací po K-line, CAN a D-CAN sběrnici.
 
Nejnovější verze s přepínačem 8. pinu.
od 199 Kč
Kategorie Autopříslušenství
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
Diagnostika BMW INPA K+DCAN s přepínačem Kód produktu 1241/01 pořadíí: Diagnostika BMW INPA K+DCAN Skladem 999 Kč
   
Diagnostika BMW INPA K+DCAN s přepínačem Kód produktu 1241/02 pořadíí: 20 pin adaptér Skladem 199 Kč
   
 

Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.

Přepínač funkce a k čemu slouží:

Přepínač umožňuje připojit nebo odpojit 8 pin v rozhraní, které se používá k přenosu dat zodpovědných za diagnostiku modulů v některých BMW autech. V 90% případů by měla být tato linie připojena. Abychom lépe porozuměli principu fungování, nejprve popis typu diagnostických linií v automobilech BMW a jaké informace jsou prostřednictvím nich zasílány.

KLine - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.

D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed ​​CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.

Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.

Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.

 
Toto rozhraní je plně kompatibilní s komunikačním standardem OBD2 / CAN. Kromě motoru podporuje všechny moduly dostupné v automobilu, jako jsou: ABS, systém řízení trakce DSC, airbagy SRS, centrální zamykání, alarm, automatická převodovka, čítače a kontrolky, klimatizace, parkovací asistent PDC, seřízení dosahu světlometů (xenon) ), multifunkční volant, rádio, navigační systém, televize, nezávislé topení, střešní okno a mnoho dalšího.

 

Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):

KLine MODELY D-CAN MODELY
BMW 1 Series E87 BMW E60, E61 3 / 2007
BMW 3 Series E46 E9X BMW E83  9 / 2006
BMW 5 Series E39 E60 E61 BMW E84
BMW 6 Series E63 E64 BMW E81, E87  3 / 2007
BMW 7 Series E38 E65 E66 BMW E90, E91, E92, E93  3 / 2007
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) BMW E70 (New X5), E71, E72
BMW Z Series E52 E85 R56 (New Mini)
MINI R50, R52, R53, R55, R56 R57, R58, R59, R60, R61
  ROLLS ROYCE
 
Poznámka: U modelů vyrobených před rokem 2000 je vyžadován adaptér ze zásuvky OBD2 na zástrčku BMW 20 PIN (kulatá).

 

Podporované protokoly:

  • Vysokorychlostní D-CAN a PT-CAN (500 kbit / s)
  • Nízký-rychlost K-CAN (100 kbit / s)
  • Standardní BMW porty (rozhraní BMW-OBD) BMW ADAPTÉR 20PIN/OBD2

 

Podporované programy:

Rozhraní pracuje s programy jako: INPA , ISTA-D, ISTA-P, NCS Expert, DIS, TIS, SSS Progman, NFS, WinKFP, Toolset32, Navcoder, Carsoft, BTool Expert a další ...

Příklad použití rozhraní K + DCAN:

  • čtení parametrů LIVE DATA během nastaveného a očekávaného provozu vozidla, jako jsou vanos, sondy, tlak čerpadla, tlak posilovače turbodmychadla, hladkost jednotlivých válců, průtokoměr atd .;
  • testy ovladačů (např. test ventilátoru pro kontrolu správné funkce);
  • kódování, programování a přizpůsobení modulů,
  • seřízení xenonových světel;
  • aktivace denních světel, funkce denních světel je převzata žárovkami dálkových světel pracujících s přibližně 20% výkonem;
  • aktivace směrových světel při zavírání;
  • vypnutí signálu nezapnutého pásu;
  • uzavření centrálního zamykání za jízdy;
  • Nastavení PDC (parkovací asistent);
  • zrušit servisní prohlídku OLEJOVÁ SLUŽBA, INSP1, INSP2;
  • resetování / výměna doby kontroly oleje a brzdové kapaliny;
  • a mnoho dalších…

 

Požadavky:

  • Systém Windows: XP doporučeno, 7, 8, 10.
  • USB port;
  • minimálně 10 GB volného místa na disku;
 
 
Obsah balení:
1ks USB kabel BMW INPA K + DCAN + CD SOFT INPA - EDIBAS FULL ENGLISH EDITION
 

BMW INPA 5.0.2 ke stažení Zde

BMW INPA 5.0.6 F SERIE ke stažení Zde

BMW INPA NCS Expert WIN 7.8.10 cz návod k instalaci ke stažení Zde

 

BMW USB OVLADAČE WIN XP. 7. 8. 10 ke stažení Zde

MŮŽE SE HODIT: EDIABAS Chybové kódy EN / EDIABAS, INPA and the Tool Set EN / Kódování NCS CZ / Konfigurace rozhraní ENET CZ ke stažení Zde